Project Description

KUNDCASE:

Ellos framgångsrecept för influencer marketing

Så når Ellos försäljningsmålen med hjälp av influencer marketing.

Ellos är en ledande och framåtlutad e-handelsaktör för mode och hem i Norden. För Ellos är influencer marketing en av de viktigaste digitala marknadsföringskanalerna. I det här caset berättar vi hur Ellos, med hjälp av Cure Media och influencer marketing, har gått tillväga för att uppnå sina försäljningsmål samt öka kännedomen av deras varumärken.

“Cure Media är en trygg modern partner att hålla i handen i en digital och föränderlig tid. De förstår sig på affären och är otroligt engagerade och pålitliga. Det är ovanligt att samarbeta med byråer inom influencer marketing där byrån kan leverera på de KPIer som kunden kravställer. Cure har levererat enligt våra förväntningar och mer därtill.”

–  Delli Holmblad, Digital Communications Manager Nordics på Ellos

Ladda ner caset och läs mer om:

  • Ellos målsättning
  • Viktiga framgångsfaktorer
  • Effekt och resultat
LADDA NER CASE