CASE: MODERNA FÖRSÄKRINGAR
moderna-hero-2

GRAVIDA INFLUENCERS och nyblivna föräldrar SPRIDER MEDVETENHET OM FÖRSÄKRINGAR

Moderna Försäkringar har som målsättning att skapa medvetenhet kring deras gravid- och barnförsäkring. Hur gör man detta på bästa sätt? Jo – genom träffsäkra influencers! Influencer-aktiveringen har resulterat i positiva försäljningssiffror som kan härledas till marknadsinsatsen och Moderna Försäkringar väljer att fortsätta sitt samarbete med Cure Media.

I det här caset berättar vi hur Moderna Försäkringar går tillväga för att nå fram till sin målgrupp och vilket positivt utfall influencer-aktiveringen har bidragit till hittills!


Ladda ner och läs mer om:

  • Hur rätt influencers identifieras

  • Aktiveringens upplägg
  • Vilka resultat aktiveringen har genererat hittills

     

top_influencer_marketing_agencies (3)certified_network_bluetext_logo

Ladda ner caset